11 de maig del 2011

11/05/2011 dia 59

Fotografia del dia:


©L'univers de la mirada.

9 comentaris:

  1. Ferro forjat, fusta vella, fusta nova i fil d'acer. Poesia en imatge.

    ResponElimina
  2. Tal vez un poco forzado el procesado?
    Me gusta la idea.
    Saludos

    ResponElimina
  3. Gràcies CAMACA. son poesia les teves paraules per a mi.

    Gracias LUIS. supongo que te refieres al tono del muelle. es que por culpa del flash me acostumbran a quedar algo claras y al compensar la exposición me coge ese tono raro. so no es eso comentamelo. QUIERO APRENDER! Que por eso hago todo este trabajo.

    ResponElimina
  4. Donc a mi m'encanta el tò del moll...gustos...
    Carles ets genial tio...quina passada...jo no podría fer el que estàs fent..i disculpa si no vinc a sovint...però és que a casa tinc lio de pintors...
    Besos nano.

    ResponElimina
  5. Quin balanç de blanc tens posat? Jo crec que com hi ha barreges de llum (flash i llum dia) et queda aquest to blau. Ja que estas a l'exterior tens suficient llum com per desactivar el flash,no? No tindries aquesta dominant. Potser no hauria tallat el forjat, pero m'agrada l'enquadrament decentrat que has fet. Ens veiem!!!!

    ResponElimina
  6. El resultado te ha quedado muy bien, y la pinza se nota que lleva ya mil batallas.
    Saludos.

    ResponElimina
  7. Doncs a mi m'agrada molt la composició i els colors d'aquesta fotografia! A més trobo que el platejat de la pinça li dona llum!
    Aquest dematí t'he deixat un comentari i veig que no s'ha gravat.........ha sigut just quan blogger s'ha possat a fer reformes,jejej

    ResponElimina
  8. Gracies REMEI. Passa sempre que vulguis. les meves portes estan obertes. Ja se que no podries fer el mateix que jo, de segur que ho faries molt millor, no ho dubto.

    Gràcies ISABEL. Moltiiiiisimes gràcies. Tenies tota la raó del mon. No m'avia adonat que havia posat el balanç de blanc amb automàtic. L'he canviat i com canvia la cosa! (avantatges de treballar amb RAW) Una reverencia davant la mestra.

    Gracias SENSACIONES... Y las que le quedan! ;)

    Gràcies ISABEL. Tens raó dona un punt de llum però es veu molt forçat. Celebro que t'agradi.
    Ami també m'agrada si no no l'hagués posat.

    ResponElimina
  9. por cuantos lugares pasará ese broche?...realmente genial esta fotografía!... solitario y viajado el broche perdurará, de eso no caben dudas :D...besos!

    ResponElimina