19 d’agost del 2013

☺ Coneixent gent...

©L'univers de la mirada
Ja fa uns dies (si no tinc perdó... :-( masses dies...).

Vaig poder conèixer a la propietària d'aquest tatuatge, que de ven segur que us sona a molts de vosaltres.
Una bona excusa de treure a passejar la nostra amiga Pinça, per que fes tots els honors a l'Alba de SALVA'T SI POTS

Un bon passeig per la zona de Miravet amb l'Alba i  l'Ariadna
Però deixaré que ho expliqui millor l'Alba que escriu millor que jo ;-)  http://albapifa.blogspot.com/2013/07/miravet.html

Intentarem planejar mes sortides com aquesta. Algú s'anima? ☺

9 comentaris:

  1. Yo también hace muchos días (demasiados) que no visito este sitio. Encantada de volver a ver a nuestra pinza. Voy a visitar a Alba.
    Un abrazo

    ResponElimina
  2. M'agrada l'Alba, el seu boc amic i ara trobe ací un gest mot maco...la pinceta...que records...
    Bona foto i bona amiga L'Alba.
    HE DE BUSCAR DE NOU A l'ARIADNA, LA VAIG PERDRE AMB EL CANVI DE BLOC...PERÒ AÇÒ HO ARREGLE EN UN MOMENT...
    :)

    Abraçades a tots tres!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies REMEI. hi ha molt bona gent al mon blocaire.. :-)

      Elimina
  3. Grans moments de desvirtualitzacions ultimament ;-)

    Remei sóc aquí. No et perdis jeje...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ariadna ja et tinc!!!
      :)

      Carles, gràcies per fer possible aquest fet: retrobar una amiga que fa fotos de luxe.

      Abraçades a tots!

      Elimina
    2. Gràcies ARIADNA. cert. Molts grans moments ☺

      Elimina
  4. Ohhh, quina pell més fineta que té l'Alba!!! :DDD
    Em va agradar molt poder "posar" amb la famosa pinça! I per descomptat coneixer-vos! Ja podem posar en marxa la propera trobada! Ptons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies ALBA. Fineta fineta.. :-P La pròxima trobada la fem en breu ;-)

      Elimina