11 de març del 2012

11/03/2012 dia 364

Fotografia del dia:

©L'univers de la mirada

9 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gracias MIGUEl. a quien no le gustaria parar el tiempo?

      Elimina
  2. S'acaba el temps.... la pinça no vol marxar i jo no vull que marxi!!!! :(

    ResponElimina
  3. 364 DIES...
    MARE MEVA...QUINA FEINADA!
    ETS UN CRAC!
    NO TINC NI IDEA DE QUINA SE'NS ESPERA...
    DE TOTES FORMES DEMÀ MIRE...JA RESPIRARÀS...

    ;)


    BESOS! ÉS ADMIRABLE EL QUE HAS I ESTÀS ENCARA FENT!
    BESOS CARLES!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies REMEI. es mes admirable que encara em seguiu...

      Elimina
    2. Ostras, tu vas ser un dels meus primers seguidors, això no s'oblida...
      És cert que de vegades estem cansats i només mirem i no comentem...però és normal...
      BESOS!

      Elimina
  4. Molt bona aquesta. La pinça té les hores comptades.

    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies ARIADNA. poder si... o... poder no.... no se....

      Elimina