2 de desembre del 2011

2/12/2011 dia 264

Fotografia del dia:

©L'univers de la mirada

9 comentaris:

  1. Todas a formar jeje...ya va siendo hora de que la disciplina se imponga ante estas pinzas que solo dan que faena jeje...un saludo carles y buen finde amigo.

    ResponElimina
  2. Estimat amic ja he tornat de nou...com tirava de menys a la meva parelleta...la pinceta i tu!
    Es una passada el que veig...vaig a veure que ha fet aquesta amigueta mentres jo descansava...
    Besos!

    ResponElimina
  3. Apa mira!!! hem pensat el mateix ja ja ja

    Molt bona

    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Molt bon treball Carles!! No em cansaré de dir-t'ho, però és que no deixes mai de sorprendre'm!!

    ResponElimina
  5. Gracias BIRD. es que si no esto es un desmadre...

    Gràcies REMEI. m'alegro que hagis tornat, pren't-ho amb calma.

    Gràcies DANI. Jejeje, fins que no he mirat el teu blog no he pillat el que em deies. però la teva mola molt més, per`molt més!

    Gràcies ALBA. M'afalagues massa, al final m'ho creuré... ;)

    Gràcies PATRI.

    ResponElimina