9 de novembre del 2011

09/11/2011 dia 241

Fotografia del dia:

©L'univers de la mirada

9 comentaris:

  1. No em diguis que és un Sangre de Toro? Uixxx... és que me'l van desprestigiar tant i durant tant de temps que ja m'ha quedat gravat per sempre.

    Fem una copeta, si, més val. M'has de dir on amagues la resta del llevataps , que no es veu.

    Petons

    ResponElimina
  2. Yo me apunto también a esa copita, vale?
    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Mai no em cansaré d'aquest blog...quina imaginació amic...
    Vinga, a mi posa'm coca cola, que no puc beure alcohol...
    Besos!

    ResponElimina
  4. Genial el teu blog, m'agrada molt. Jo també soc aficionada a la fotografia, i a escriure, però per desgràcia no en ser massa de res. Salutacions

    ResponElimina
  5. Pinza corchos...nueva modalidad de nuestra querida y estimada pinza todo terreno..pues nada...un saludo.

    ResponElimina
  6. Gràcies ARIADNA. ostres! no se com ho has endevinat. a casa el tenen com a bo... (suposo que per aixo me'l van regalar) Lo del llevataps es molt sensill, es la punta d'un que s'em va trencar posada al reves :)

    Gracias SENSACIONES. y dos si quieres...

    Thanks BRANDNEWSTUDIO.

    Gràcies REMEI. pos cocacola o el que vulguis.

    Gràcies MIRAMBELLA, benvinguda. jo tampoc però diuen que practicant s'arpen... i es el que faig.

    Gracias BIRD. tiene fuerza para todo... ;)

    ResponElimina
  7. Una pinza sacacorchos, original como siempre, saludos...

    ResponElimina